Thursday 26 August 2010

Raya dalam Kenangan!!!yeaahh!!!!


"selamat Aidilfitri..kepada saudara serta saudari!!
setahun hanya sekali merayakan hari yg mulia ini!!"

Raya dalam kenangan~~

Gambar di atas telah diambil oleh my beloved sister!!MISS FARAH HANA pada raya taun lepas...wah2!!!menarik kan??mesti korang semua tertanya2 mcm mana kitorang amek gambar ni...




btw..aku tak tau..hahahaha...yg penting walaupun aku tau tak tau cne nk amek gambar mcm ni..tapi dlm gamba ni,aku telah berusaha bersungguh2 mnulis tulisan "SELAMAT HARI HAYA" dalam keadaan terbalik!!haha...ingat senang ke...



peristiwa Ini berlaku di zaman dahulu kala apabila sebuah keluarga yg sudah lama tidak pulang bermalam di sebuah rumah besar di sebuah PARIT pulang membawa semua anak2 dengan berbekalkan barang HARAM (mercun and bunga api je pon..haha..)~~~NGEHEHE..


hihi...btw,mmg dah banyk tahun ktorang satu family tak tidur di rumah arwah nenek yg sekarang didiami oleh pak uteh aku..so,taun lepas since kenderaan pon dah ada..kitorang decide nk tido sana satu malam..
so malam tu kitorang pon keluarkan bekalan2 yg kitorang bawak iaitu pelbagai jenis mercun dan bunga api..(walaupon pada hakikatnya adik beradik aku semua dah tua2 except my bro yg skarang ni drjah 5)..aku ponpelagi!!!..main arr!!!! aku pon dah lama tak merasa main mercun ni...


bunga api yg sepatotnya budak2 j yg main pon aku main..hahahaha!!!


so..tiba2 k.long berkata,"HAAA!!AKU ADA SATU IDEA!!!" (agknye dia bosan gle tgok aku main bunga api..amek gamba kitorang j koje dia)


tak lama pastu dia pon turun sambil mmbawa Camera nya yg agk canggih laa bagi aku...setting punya setting...haaa..aku pon dah bersedia dah setelah diberi briefing mengenai projek kami sebentar lagi...



cari kawasan yg gelap sket,
ready pegang bunga api(aku n k.uda yg in charge masa tuh!!haha..)
and bila k.long kata start!!!! kitorang pon mula la menulis "selamat hari raya"(kene tulis terbalik so dalam gambar nanti tak terbalik)
so,,dalam berpuluh2 try jugak laa baru dapat hasil mcm ni..huhu...


so..inilah kenangan raya yg aku tk dapat lupakan!!yeeeaaahh!!!!
tahun ni kalau ada rezeki boleh buat lagi~~huhu..seronok!!

entry ini dipost khas untuk menyertai :





untuk kawan2!!!sila join peraduan ini!esp 4-->
p/s:saya mau kek lapis yg sedap!!
that's all!!thankz for reading!!


















1 comment: