Thursday 19 August 2010

internship ad!!

hmmm...tak tau nk tulis apa ari ni...




tadi kalau ikotkan mmg free gler sebab kelas aku hari selasa and khamis mmg sangat2 free iaitu satu jam sahaja dari pukul 12 tgh hari hingga pukul 1...
tapi pagi tadi bila ku bangun dari tidur, barulah aku teringat yang aku belom lagi cari internship advertisement untuk kelas bi pagi esok...



aku pon hapa lagi..mulalaa rasa berdebar2 takut benda ni tak boleh nak disiapkan hari2...kalau ikotkan perancangan..lepas kelas Geology ni aku nak kuar either ke Mid Valley ataupon Amcorp Mall..

tapi mmandangkan ada keje yang lagi penting yg perlu diselesaikan, maka aku pon mmbatalkan perancangan aku tuh...kuar tu pon pnting jugak sebenarnya sebab aku nk beli beberapa items yang sangat2 la diperlukan buat masa sekarang...maybe esok or ahad kot aku pergi...



so,lepas kelas geologi tu pon aku pergile ke Kompleks Perdana Siswa dan Secara specificnya ke Cyber Cafe....nak cari bahan dan trus print..senang cerita...al-maklumlah,aku ni takde laptop...nak pinjam takut dorang nk pakai pulak tengah hari ni..so,tros la g CC n senag boleh print terus...



dengan harapan segalanya akan berjalan dengan lancar sekali...



namun..malang tidak berbau..time aku masuk CC tu laa server nak down...tak nak macam kuaci pulak kan...dah la server down..langsung tak boley online...siap lagi akak CC tu cas 50sen..ala..kedekut sungguh...takde maknanya aku datang CC dia...xde pulangan langsung..



so..aku pon keluar dengan hati yang luluh..



so..aku berkira2 time tu tak tau nak buat apa seterusnya..huhu..nak pergi library mmg kompem la ada internet..tapi malangnay komputer kat llibrary tu pelik sikit...windows pon takde..nk cucuk pendrive entah boleh ke tak..so..aku pon buat la keputusan yang aku kena jugak pinjam someone's laptop n buat keje tu secepat yg mungkin...



>>hmmm..btw sempat lagi aku cucuk duit kejap and then pergi ke Pekan Elektrikom beli pendrive 4GB berharga RM32...senang nk guna tak payah nak pinjam aje...(pendrive lama aku dah tak boleh guna..bila bukak j,kosong dalam tu...banyak sgt virus..)


so..berbekalkan pendrive baru tu..aku pon pulang la ke kolej ngan hati yg hampa...jalan kaki sorang2..huhu..penat wey..peluh2..huhu..



sampai2 j bilik,Alhamdulillah rumet aku tinggalkan laptop dia atas meja..bolehla aku pinjam sekejap...aku pon buat la apa yg patot...jumpe gak beberapa jawatan kosong yg sesuai ngan coz yg aku amek..so..LEGA!!!!



huhu...papepon lega sebab dapat cari advertisement tu dalam masa yang sangat singkat...trima kasih pada Nana sebab laptop ko telah banyak berjasa pada aku..thanks Risya sebab teman aku g print kat tingkat 5 yg macam menakutkan gila tu...huhu..and thanks kepada um yg menyediakan WIFI yg laju!!!hahahahah..



oklaa

aku nk g stady Biostat ni ..esok ada tutorial...kene bersedia...huhu..ok frens...BYE!!!





No comments:

Post a Comment