Wednesday 19 January 2011

.::Realised::.

hari ni agaknye dah kurang sgt kerja kot..
padahal ade j keje yg perlu disetelkan kat kolej...tapi taknak balik kolej la!!
M.A.L.A.S
SO..walaupon pada hakikatnya arini aku tak bnyak kelas pon..
just 3 jam j ok!!
oleh kerana beberapa perkara yg berlaku,membuatkan aku decice nak duduk j kat library yg sejuk lagi membeku nih~~at least aq boleh online secara legal..haha

hmmm..
sambil2 membuang masa, aq baca belog aku sendiri ni *yg tak berapa nak best*
baca post2 lama..n started to smile..


believe me!
i've started to realise something..
aku mula menyedari sesuatu~~
tentang betapa rapuhnya aku yg terlalu suka berfikiran negatif..
tentang betapa lemahnya aku yang terlalu suka meletakkan diri dalam kotak kosong..
betapa hinanya aku yang terlalu suka mengatakan aku ni tak guna!
tentang betapa rendahnya keyakinan aku terhadap diri sendiri~~


kerana sifat2 itulah aku menjadi aku..
yg nampak kuat, tapi lemah..
disangka besi, rupanya kaca..
namun masih lagi cuba untuk jadi yang paling positif dan gembira..


this is my post on 29/9/2010

~DReams~

It's very frustrating when i'm dreaming of s0mething to happen,but then realised that there's no way for it to happen to me...

It had never happened 2 me..

But it always happen to pe0ple ar0und me..

Or maybe..i have to start realising that i have no right to dream...


dreams?? ataupun mimpi..:)
aku sgt suka perkataan ni..even sekarang ni 2 lagu yg paling aku suka adalah
Just a Dream + Aku dan Mimpi

muhasabah diri jap~~
bukan dulu j..sampai sekarang pon aku ni mmg seorang yg suka membayangkan sesuatu yang baik,menarik,special terjadi pada aku:)
dengan kata lain aku suka mengimpikan sesuatu yg selalunya tak mungkin terjadi..
tapi silap aku ialah aku tak pernah mencuba untuk merealisasikan impian aku tu..
keyakinan yg sangat rendah di samping kepercayaan tentang betapa 'loser'nya aku ni yg menghalang aku..

tapi entah kenapa sejak akhir2 ni..
tak tahu semangat purba mana yang merasuk..
tak tahu kekuatan siapa yg mengiringi aku, aku mula BERANI...
berani mengatur langkah untuk mencapai impian yg dahulunya cume mimpi kosong j..

dan dah terbukti sekarang ni..
bahawa aku takde hak nk merendahkan diri sendiri..
takde hak nak menyorok dalam kepompong semata2 sebab tak rela kecewa..
dah terbukti bahawa selagi aku masih aku..
dan dengan usaha dan tawakal..
pasti impian aku tak pernah mengecewakan aku...

tapi FAZRINA..
cuma satu je yg anda kena ingat..
don't change~~
jadi FAZRINA yg mmg kamu~~

2 comments: