Tuesday 25 January 2011

Batu-bata dan sekolah???

arini saya bawak batu-bata pegi sekolah!!


PERCAYALAHH!!!
wuuu..actually,kalau korang nak tau..
selasa adalah hari yg paling banyak kelas kot sem ni..
n bila sampai hari selasa j,mula la mood aku malas nak balik kolej..


9-10: population biology,DK Cempaka,KDK
10-11: kursus kemahiran maklumat,library
10-2: free!!
2-5: biology practical,lab
5-7: Introduction to Science and Tech, DK3


eh..bila pikir2 balik tak banyak sgt kelas pon sebenarnye..
tapi almaklumlah,budak pandai..
pemalas sangat nk menapak ke KK12..
so,lepak2 la di library yang best lagi warm j ni..~~mak aih~~




jadi!!!
saya nak senaraikan barang2 yg saya bawak hari ini yg menyebabkan saya sakit pinggang and tengkuk!!


1.Biology lab manual= 1 kilo
2. A4 Paper= 3 kilo
3.Fail= 500 gram
4. Pencil case= 6 kilo (berat sikit sebab segala barang2 aku letak dalam tu..menyenangkan keje~~)
5.Wallet= 100 gram (ringan j sebab takde duit)
6.Botol air yg K.Bib bagi= 10 kilo (topup 20 sen ok!!)
7.Buku conteng= 1 kilo
8.Telekung=2 kilo (xnak pakai telekung kat suraw..bau wangi sgt~~)
9. Lab coat = 5 kilo
(agak berat kerana menurut Uncle Kwan aka demo paling sempoi kat lab tu aka pakcik yang jual lab coat ni kat aku kata,lab coat ni material dia bagus,kain dia berat,ada logo um lagi,susah tau nak jumpa lab coat macam ni kat luar,murah plak tu...*mata keatas,tgn dibahu*)
10.Bag Pack (tanpa barang2 di atas)= 5 kilo kottt~~



JADI APABILA DITAMBAHKAN KESEMUANYA SEKALI..
maka bolehla dikatakan bahawa saya telahpon memikul bebanan seberat lebih kurang 33.6 kilo..


dan saya sangat bangga hari ini kerana telah menggunakan bag pack UM yang cantik lagi bergaya kerana jika saya menggunakan beg kuliah saya yang berwarna oren itu..sudah pasti saya akan pulang dalam keadaan yang senget sekali hari ini~~



p/s..pasniy kena pakai beg macam di bawah ni kottt~~


2 comments:

  1. ye2 je faz tu..3 kilo la,6 kilo la lagi hampeh 10 kilo...hahaha ntah ape2 je faz nih...=D

    ReplyDelete
  2. beg yg bawah2 ni sume comel gila..
    hehe..

    ReplyDelete