Saturday 30 April 2011

sem dua saya~~


aaaa...rasenye dah lame kot aku tak buat entry2 normal..

asyik dengan entry2 'potilik' kehidupan aku je kan?hahaha..

so..aku nak cerita serba sedikit kehidupan aku sem 2 ni yang sebahagian besarnya berkisar tentang kehidupan seni aku..ceewwaahhh!!

okeh!!aku nk senaraikan pertandingan2 yang aku join sem 2 ni..



FESTIVAL NASYID HIJRAH NEGERI SELANGOR
(no2 kategori tradisi)

FESTIVAL NASYID AMAL IBNU SINA
(malang=tak dapat nombor..sobs3~)

FESTIVAL NASYID UM,KK12
(revenge=no 1..Alhamdulillah)

FESTIVAL SENI UM
-Nasyid (no2)
-Akustik (no5)
-Koir (xde placing gak:P)
-Nyanyian English(final & xde placing)
-Nyanyian Irama Melayu (eh???no2??)

PERTANDINGAN NASYID PERMATA UTARA,PIALA REKTOR UiTM PERLIS
(no2)
...............................................

mak aih,tak nak cam banyak plak kan...ni kalau korang baca ni mesti pikir,budak ni takde keje lain ke selain menyanyi??adess~~

okeh..ni plak gmbar2 berkenaan..


patah hati + joget pahang ..muka cam kuaci dah haa~~



the climb..takde rezeki..dapat masuk final pon dah bersyukur :)


nasyid teammates :)
~junjungan~

muzik akustik..
~wulan merindu~

yyyeeeaaahhh!!!menang2!!

....................................................................................

selain pertandingan..alhamdulillah sem 2 ni aku ada rezeki untuk show..salah satunya show untuk Convocation Dinner Ae University bersama2 band combo UM dan second adalah persembahan santai as BHC Sisters di Putrajaya sempena Gig untuk GAZA anjuran Nasyid Underground..kalau ada rezeki lagi,bolehla kannn?haha..

GIG 4 Gaza
~zombie~

......................................................................

haaaaaaaaaa......yang paling best pasal sem 2 ni..drama sangat hidup aku..ngehh~~korang bole tgok dari post2 yang lepas (walaupon aku dah bnyak delete..huhu)
lagi2 dah hujung sem ni,extra bahagia sket..hahaha..sorry la kalau nyampah,tapi mmg tu lah hakikatnye..:D


oklah..lastly..doakan aku boleh jawab paper2 seterusnya dengan baik okeh!!

Population Biology-6th may 2011

Introduction to Science and Technology-9th May 2011

Philosophy of Science-11th May 2011

Introduction to Earth System-11th May 2011

........................................................

mood: tak sabar nk balik rumah..ngeee~~~

3 comments: