Friday 8 April 2011

8042011|STILL A CONFLICT~

encik 14..
beritahu saya apa yg anda mahukan sebenarnya..
saya tak nak kerana ini,anda bencikan saya dan tidak menganggap saya kawan lagi~~

dari dulu sampai ke tahap ini..
saya tak pernah faham ape sebenarnya yg anda mahukan..
anda mahu sy lupakan anda?
saya dah buat..
encik oreo datang pada saya..dan anda mahukan agar saya menghargai dia yg menyayangi saya kan?
saya masih ingat itu..
tahu tak betapa marahnya saya bila encik 14 menyebut2 nama encik oreo tiap2 kali anda bercakap dengan saya?
saya tak suka,waktu tu mmg saya tak suka encik oreo..

tapi siapa tahu marah dan benci boleh bertukar kepada rasa sayang~~
saya tak merancang untuk merumitkan keadaan..
encik 14,lebih baik begini daripada saya jadi PATHETIC macam orang lain..
saya manusia biasa..dan Allah itu Maha Membolak-balikkan hati..anda tahu itu kn?
saya dah mula rasa gembira..rasa istimewa dan anda tiba2 muncul menyatakan rasa kurang senang~
KENAPA YA?

pada hemah saya,kalau mengikutkan bagaimana bersungguhnya saya diminta untuk melupakan anda~
anda patut terlompat2 kegirangan sekarang...
tapi saya takfaham kenapa begini pula jadinya..
anda sudah bencikan saya :'(
saya taknak pershabatan ini tercalar kerana saya..
Maafkan saya andai saya dah buat sesuatu yang buat anda kecewa..tapi yang pasti, inilah yg terbaik bagi saya..

pesanan terakhir:
beritahu saya apa yg anda mahu beritahu..dan tolong jadikan saya kawan anda balik!!!!


No comments:

Post a Comment