Saturday 23 April 2011

"hafizzainal's contest - senyuman mahal "


hihi..dah lame kot tak join contest blogger since tak ramai yang rajin wat contest.so,thanks to hafiz zainal sebab buat contest SENYUMAN MAHAL nih!!:)

.
.
.
.
.
.
.
.
sila amati gambar di bawah~

*yang berbaju pink tu adalah saya..takkan tak kenal kottt~~*


haaa,ni la gambar taruhan aku yang aku sendiri pun tak pasti layak ke tak masuk contest ni. Nak kata senyum,macam kemam je..haha..tapi bak kata Hafiz,yang penting keikhlasan dalam senyuman,adalah senyuman yang menawan *eh,ayat akhir tu cam tambah sendiri j~~*


whatever laa,yang penting sekarang ni pe kata kita describe sket pasal gambar nih~~


Tarikh amek aku tak ingat,tapi yang penting gambar ni diambil pada Hari Raya 2010(kalau tak silap pada hari raya ke-2).Time ni beraya di kampung sebelah ayah.Tak pasti la rumah sape...(dasar xkenal sedara~~ish3)

tiga org yang turut ada dalam gambar tu adalah adik-bradik aku.
baju biru: k.ngah
baju merah: k.uda
baju putih bulat2 pakai songkok: adik @ zaim bun2
tiada dalam gambar: k.long(tgh amek gambar kitorgla gamaknye~hihi)

haha..kenapa mahal?
ntahla..tak tahu berapa harga..tapi yang pasti inilah senyuman kegirangan di Aidilfitri bersama keluarga tercinta..love u all~~:)

papepon,tak kisah la menang ke tak..tapi seronok dapat join(even patutnya sekarang ni tgh study hubungan etnik..mak aih..bosannnn~~)

sebelum tutup entry ni,aku nk tag 3 org kawan aku..hihi

ok..THE END :)





2 comments:

  1. waaaaa, kak faz ,,, huhu..

    ade blog ngupenye..

    terima kasih bangat ya kerna join blog ak..

    emangnya skang ni tengah exam kan ??

    gud luck :)

    ReplyDelete
  2. HAHAHA...aku baru baca kott...cehh senyuman mahal la tu konon..agakla..hehe..

    ReplyDelete